24.10.10

Gugup

Selalunya aku cuma pandai bagi sepatah dua ayat pertama bila dengan kau. Lepas tu aku akan jadi gugup bagai atau cakap sepatah dua kata saja konon pura-pura cool. Sebabnya bila aku bercakap, aku suka pandang muka kau. Nak tengok reaksi serba sedikit tentang percakapan aku. Tapi bila dah tarik perhatian bagi mukaddimah bagai, mestila kau pula pandang aku bila aku duk bercakap tu.

Tapi bila macam tu aku dah tak tahu nak susun ayat macam mana dah.

3 comments:

  1. cool beb cool..
    bercakap pun tak ketahuan kan.hehehe

    ReplyDelete
  2. zack
    habis maintain cool dah ni ;)

    dobot
    haha. memang pun.

    ReplyDelete