22.6.11

Kamu adalah satu dari cuma beberapa sedikit kejadian indah yang berlaku pada aku

Mungkin kiranya aku adalah sebahagian daripada fragmen-fragmen lalu dalam hidup kamu yang begitu mengujakan; tetapkanlah.

Kita mungkin cuba bertapak untuk menuju ke suatu tempat yang sama. Tetapi untuk masa yang kini sedang menghembus laju, jalan kita berbeza.

Kalau ditanya tentang hati, bohonglah untuk aku kata tidak bagi cinta yang ini. Ya, cinta. Cinta pandang pertama yang aku fikir cuma mainan mata yang berkenankan kesempurnaan suatu masa dulu.

Belakangkan saja penghakiman tentang hala dan arah hubungan yang ini.

#paused

Kamu adalah satu dari cuma beberapa sedikit kejadian indah yang berlaku pada aku. Mungkin kiranya aku adalah sebahagian daripada fragmen-fragmen lalu dalam hidup kamu yang begitu mengujakan; tetapkanlah.

Tetapkan saja begitu.

3 comments:

  1. kalaulah ia boleh terus tetap begitu.

    ReplyDelete
  2. Masih berangan untuk terus ada rasa yang begitu.

    ReplyDelete
  3. dayya - kamu tuan hati sendiri. kalau tetapkan begitu, begitulah. kot.

    dobot - mungkin ada yang begitu. untuk merasa yang hampir sama sebegitu untuk kamu nanti.

    ReplyDelete