6.6.11

-

Aku bukan dambakan ciuman yang sempurna dari si bibir menggiurkan. Ciuman yang orang kata puas bila dapat. Tidak. Cuma apa yang aku mahu ialah kamu. Biar aku nyatakan di sini yang kamu bukanlah sesempurna mana pun. Tak ada yang sempurna langsung tiada cela. Dan untuk pengetahuan kamu sayang, cacat dan cela yang ada itulah membuatkan aku yang juga rompong ini beralih suka pada kamu. Aku tak punya alasan dan tahu-menahu kenapa dan mengapa. Bagaimana segala etika ini boleh berlaku. Segala depresi lalu. Dari bunyi-bunyi kesunyian yang mendesir deras menenggelamkan aku dalam delusi dunia lain. Apa yang aku tahu, cuma kau saja manusia yang mampu membuatkan aku jadi gila sebegini. Rasa tergoda nak dekat. Macam mengalir liur tengok makanan sedap. Peha gebu. Jantan tak berbaju. Buah dada. Rambut ikal. Bontot montok. Aku bukan cuba melucah atau memberi suntikan imaginasi lebih untuk kamu-kamu di sini. Aku cuma sedang cuba berlaku jujur untuk menyatakan maksud saja di sini.

Aku cuma percaya yang dunia sememangnya lebih indah bila aku bersama kamu.

4 comments:

  1. Ya, dunia ini sememangnya lebih indah bila aku bersama kamu.. *walaupun kamu tak pernah tahu..*
    :'(

    ReplyDelete
  2. miss lya - Because it is your (our) world. Not his/her.

    ReplyDelete
  3. There is no reason, why we did fall in love with someone.

    ReplyDelete
  4. dobot - Why oh why? Never ending answers to never ending questions. To love is a gift itself. :)

    ReplyDelete