7.1.12

Ketiadaan

Sekali lagi, perasaan yang sama datang kembali. Bagaikan angin yang membawa khabaran dari jauh, kau tiba-tiba saja sudah ada di depan mata. Rasa itu lembut. Mungkin kerana dalam beberapa ketika waktu senggang yang lama, aku sudah leraikan beberapa persoalan yang tersekat di celah kerongkong. Walau dalam kesibukan mengejar pelbagai agenda hidup, bayang-bayang kau tetap mengekori aku. Atau sebenarnya aku yang sibuk mengejar bayang-bayang kau? Aku rasa rindu yang seperti ini belum boleh luput dan mati begitu saja.

Salam tahun baru Masihi. Moga aku lebih teruja dengan hidup.

2 comments:

  1. Maaf dah lama tak menjengah. Harap terus teruja dengan hidup :)

    ReplyDelete
  2. dobot - Why say sorry? Tak ada peristiwa baru yang terlebih menterujakan mana pun. Kamu masih yang setia :)

    ReplyDelete